Back To Top

Ügyfélszolgálat

Kapcsolat a szakértővel

Ügyfélkapcsolati központunk a támogatási folyamatunk első állomása. Amennyiben kérdése van a mérőgépet, szoftvert, alkalmazástechnikát vagy oktatást illetően, mi megválaszoljuk.

 

Személyre szabott figyelem
A vevőink azonnali, átfogó támogatását kulcsfontosságúnak tartjuk, ami elengedhetetlen a mai versenyhelyzetben. A szükséges támogatás szintje az Ön egyéni igényeitől és körülményeitől függ, amihez széles körűen ajánlunk eszközöket és szerviz szolgáltatásokat. Ügyfélkapcsolati központunk munkatársai a megfelelő személyhez irányítják Önt, aki megoldást tud nyújtani minden speciális kérdésére.


Telefonos szolgáltatás
Tapasztalt szoftver és hardver specialistáink szakértői támogatást nyújtanak az Ön teljes ZEISS rendszerét illetően, elvégre senki nem ismeri jobban a berendezést mint a gyártó.
Az ügyfélkapcsolati központunk

  • telefonos alkalmazástechnikai támogatást és kezdeti hibaelhárítást biztosít
  • meghatározza a következő lépéseket
  • távoli kapcsolatot létesít Teleszerviz segítségével
  • kijelöli a megfelelő specialistát a szerviz szolgáltatásokhoz
  • mérőeszközöket, tapintókat, kiegészítőket, szoftver opciókat, karbantartási szerződéseket és további szolgáltatásokat értékesít

Teleszerviz
Teleszerviz szoftverünk lehetőséget biztosít számunkra az Önök rendszerének távoli elérésére, így interneten és telefonon közvetlen kapcsolatba kerülhet az Önt támogató szakértővel. A következő támogatást biztosítjuk:

  • Távoli karbantartás és hibaelhárítás
  • Programozási és alkalmazástechnikai segítségnyújtás (hotline)
  • Méréstechnikai konzultáció
  • Rendszer frissítési támogatás
 

Jelen honlapunkon cookie-kat használunk. A cookiek kisméretű szöveges fájlok, melyeket a weboldalak helyeznek el a számítógépén. A cookie-kat széles körben használják, mivel azok segítséget nyújtanak a weboldalak megjelenésének tökéletesítésében és optimalizálásában. Weboldalaink használatával Ön kijelenti, hogy hozzájárul a cookiek használatához. több

OK