ZEISS, a technológia egyik úttörőjeként olyan rendszereket kínál, amelyek az i.Comon és az i.Com mobilon, a VISUSTORE-on, valamint a LOGON-on keresztül képesek kezelni a mérési eredményekhez és a lencserendeléshez hasonló ügyféladatokat. Így munkamenetét teljesen papírmentesre korszerűsítheti az egész optikában – a vizsgálótól kezdve az eladótérig mindenhol.
A ZEISS i.Com mobillal (iPaddel használva) munkamenete még rugalmasabb lehet vezeték nélkül bárhol az optikában. Csökkentse a kézi adatátvitelből eredő hibákat és az irodában töltött túlórát automatikus, gombnyomásra történő műveletekkel. A papírmentes munkakörnyezettel helyet takaríthat meg, kevesebb tárolóra és kézi keresésre lesz szüksége. A szolgáltatás és az online frissítések minden kapcsolódó ZEISS készülékhez biztosítják az optimális teljesítményt és gyakorlatot. Minden figyelmét ügyfeleinek szentelheti, az adatkezelés automatikusan zajlik. A napi 30-nál több ügyfelet kiszolgáló optikáknál különösen nagy a hatékonyság szerepe.
Egy modern optikában a mobil kommunikáció nélkülözhetetlen. A ZEISS i.Com mobil egy sokoldalú, könnyen kezelhető iPad alkalmazás, amely teljesen átalakítja munkamenetét, adatátviteli gyakorlatát és ügyfeleivel való kommunikációját.
A második generációs i.Com 2 egy hálózatra kapcsolható kommunikációs szoftver, amely minden csatlakozási, mérési, konzultációs és rendelési feladatot ellát.
Ismerje meg az online lencserendelés leggyorsabb módját: Az új ZEISS VISUSTORE segítségével gyorsan kiválaszthatja ügyfele számára a tökéletes paraméterekkel rendelkező lencsét, és az egyedi beállításokon keresztül fokozhatja hatékonyságát, valamint bárhol, bármikor nyomon követheti rendeléseinek állapotát.
Az olyan értékes adatok megállapítása után, mint például a korrekció és az illesztési adatok, nagyon fontos, hogy az információk gond nélkül eljussanak a gyártóhoz. ZEISS lencsékhez a LOGON® egy egyszerű és megbízható rendelési alkalmazás.
Dr. David Kaplan, USA