Nyitvatartási idejében, reggeltől estig fordulhat hozzánk segítségért. Termékeink és szolgáltatásaink mellett mindhárom partnerségi viszony keretein belül személyes üzleti támogatást nyújtunk, hogy a rendelési folyamattal kapcsolatban minden kérdésére választ kapjon például a VISUSTORE vagy a ZEISS lencsék kapcsán. Szakértelem, amire támaszkodhat: Ügyfélszolgálati munkatársaink több mint 60%-a képzett látszerész. Hogy a napi munkamenetében segítsük és partnerségi kapcsolatunkat minél gördülékenyebbé tegyük, a telefonhívásokat azonnal fogadjuk, az e-mailekre (pl. rendelések, reklamációk, jóváírások) pedig még aznap válaszolunk. Kiszállításunk nyitvatartási idejéhez igazodik, mindig elérhető. Támogatjuk vállalkozását, amikor csak tudjuk. Így segítünk, hogy gyorsan és könnyen még sikeresebbé váljon.
*Ezek a szolgáltatások eltérőek lehetnek egyes országokban, kérjük a részletekkel kapcsolatban keresse az ügyfélszolgálatot.
** Az ügyfélszolgálat elérhetősége országonként eltérő lehet. Németországban üzleti partnereinknek munkanapokon (hétfőtől szombatig) 8:30 és 19:00 között biztosítunk telefonos segítséget.