ZEISS Digital SmartLife szemüveglencsék

Egyszerűen a legjobb, egész nap viselhető szemüveglencséink.
A pihentető látásért. Modern életmódhoz.

Egy hátizsákot és ZEISS Digital SmartLife szemüveglencsét viselő fiatal mosolygó férfi, aki oldalra néz.
  • Elmúlt 30 éves, és a szemei elfáradnak a nap végére?
  • Már nem tud olyan könnyen fókuszt váltani a távoli és a közeli dolgok között, mint korábban?
  • Éles, pihentető látásra vágyik minden távolságra, egész nap?

Jó híreink vannak.

Ha távollátó szemüvegre van szüksége és gondot okoz a közellátás, akkor sem kell feltétlenül progresszív lencsét használnia. Lehet, hogy a szemeinek csak egy kis pihenésre van szükségük. A ZEISS Digital SmartLife lencséket olyan technológiákkal láttuk el, amelyek segítenek csökkenteni a szemfáradtságot és megőrizni a könnyű fókuszváltás képességét egész nap.

Fel. Le. Távol. Közel. váltson könnyedén.

Az apró betűméret és a folyamatosan változó fókusztávolságok fárasztóak lehetnek szemeinek. Ha már elmúlt harmincéves, tapasztalhatta, hogy a szemei elfáradnak és romlik a látása – főleg a nap vége felé. A ZEISS SmartLife® lencséit úgy terveztük, hogy ellenálljanak az online, folyton mozgásban lévő életmód jelentette kihívásoknak.

Győzze le a szemfáradtságot.

ZEISS Digital SmartLife lencsékkel ellátott szemüveg feltüntetett látózónákkal.

A nagy távollátó zónájának és a speciálisan optimalizált közellátó zónájának köszönhetően a ZEISS Digital SmartLife lencsék megadják a szükséges támogatást szemeinek, hogy azok kisebb erőfeszítéssel válthassanak fókuszt a távoli tárgyakról a közeli tárgyakra.

Személyre szabott éleslátás – a kedvenc szemüvegkeretével kiegészítve.

A szemüvegkerete fogja meghatározni a SmartLife® lencséi méretét és formáját.

Illusztrációszerű szemüveget viselő fiatal nő, a lencséken különböző mérési pontok vannak feltüntetve; a keret formája váltakozik: először kerek, majd macskaszem alakú és végül négyzet alakú, a mérési pontok pedig a kereteknek megfelelően változnak.

A ZEISS FrameFit+ technológiája pontosan kiszámítja szemüvege látózónáit – ezáltal tökéletes élességet nyújtva ott, ahol a legnagyobb szüksége van rá.

Az Ön
LÁTÁSÁRA tervezve

Az Ön
LÁTÁSÁRA tervezve

Animált illusztráció egy személyről, aki a fejét és a szemeit mozgatva a SmartLife szemüvegén keresztül az okostelefonját nézi, valamint más-más távolságokba néz el egy háromdimenziós helyleképezési modellben; ezt követően több száz fényes adatpont a 12,5-ös számot formázza

Tanulmányoztuk, hogy miként mozgatják az emberek a fejüket és a szemeiket, valamint hogy hol néznek át a lencséiken

  • online

  • offline

  • és minden távolságban

  • egész nap

A ZEISS SmartView 2.0 technológiája ezeket a felfedezéseket és csúcstechnológiás háromdimenziós térmodelleket használja a látása javítása érdekében.

12,5 millió adatpont.

A ZEISS Intelligence Augmented Design technológiának köszönhetően kombinálhatjuk ezt a nagy mennyiségű információt az életkorral összefüggő látási szokásaival, valamint az Ön személyes, anatómiai és fizikai tulajdonságaival együtt.1 Ezáltal a Digital SmartLife Individual 3 a ZEISS leginkább személyre szabható lencséjévé válik a 30-as korosztály számára.

Az eredmények.

  • 73%

    A viselők 73%-a tapasztalt kevesebb szemfáradtságot a nap végére.2

  • 81%

    81%-a a viselőknek a köztes tartományban és közelben végzett feladatoknál széles és kényelmes látómezőről számolt be.2

  • 98%

    A szemüveget viselők 98%-a ajánlaná a ZEISS SmartLife Individual 3 lencséket barátainak és családtagjainak.3

Tekintse meg a különbséget.

Nézze meg, hogy miben térnek el a ZEISS Digital SmartLife szemüveglencsék a hagyományos szemkímélő lencséktől.

Intelligens  látás egy  életre

Intelligens látás egy életre.

Az életkora előrehaladtával a látása is változik. Talán érdemes lenne digitális lencsékről progresszív lencsékre váltania. A teljes SmartLife-termékcsalád rendelkezik Age Intelligence technológiával – ezáltal a szemüveglencse minden életkornak megfelelő lehet. Haladjon a korral a ZEISS legjobb termékeivel.

Arcváltozás gyerekkortól tinédzser- és felnőttkorig.
  • ZEISS SmartLife YOUNG
  • ZEISS SmartLife MONOFOCAL
  • ZEISS SmartLife DIGITAL
  • ZEISS SmartLife PROGRESSIVE

Ismételjük át.

Törekedjünk az Ön legjobb lencséinek megalkotására.

Lencseösszetevők, amelyek teljessé teszik a SmartLife lencséket.

Remek lencsekialakítást választott – azonban még meg kell hoznia néhány döntést. Érdemes figyelembe vennie ezeket a tényezőket, mielőtt új szemüveget vásárol.

Az Ön szemei

A ZEISS Digital SmartLife lencsék esetében a lencse nagyobb része a távollátáshoz szükséges dioptria szerint van kialakítva, azonban a lencse alján található egy kisebb „zóna” is, amely segít a szemeinek fókuszt váltani a távoli dolgokról a közeli dolgokra. Ezek a lencsék általában azoknak a harmincas és negyvenes éveikben járó személyeknek megfelelőek, akik digitális szemfáradtsággal küzdenek. Az optikusa vagy optometristája meghatározhatja, hogy megfelel-e Önnek ez a lencsetípus.

Az életmódja

A dioptrián kívül a SmartLife® lencsék kialakításánál azt is figyelembe vették, hogy Ön MIKÉNT használja szemeit az online világban és mozgás közben. Az Intelligence Augmentation (IA) technológia segítségével a lencsék még inkább személyre szabhatók. Érdeklődjön optikusánál a ZEISS Digital SmartLife Individual szemüveglencsékről.

Az arca és a szemüvegkeret

Ahhoz, hogy a látását teljes mértékben személyre szabjuk, a SmartLife Digital lencsék távoli és közeli zónáját az Ön által kiválasztott szemüvegkeret alapján fogjuk személyre szabni. Ezt a ZEISS FrameFit+ technológiája, valamint az optometristája és optikusa által elvégzett mérések teszik lehetővé.

Szemvédelem

Minden SmartLife lencse teljes körű UV-védelemmel rendelkezik. Ezenkívül választhatja még a ZEISS BlueGuard alapanyagot is a fokozott kék fény elleni védelem érdekében, vagy választhat PhotoFusion X réteget is, hogy a szemüveget napszemüvegként is használhassa. Mindkettő remek választás azoknak, akik napjaik nagy részét a digitális kijelzők előtt töltik.

Vastagság és súly

Minden ZEISS SmartLife szemüveglencsét úgy terveztünk meg, hogy azok vékonyak és laposak legyenek. A lencse anyagát és vékonyítási szintjét (törésmutatóját) is kiválaszthatja. Ez befolyásolja a szemüveg kinézetét és a viselés milyenségét.

Tartósság és tisztítás

Az Ön által kiválasztott ZEISS DuraVision felületkezelés gondoskodik a lencse védelméről, a könnyű tisztíthatóságról, és számos más előnyt is biztosít. Válassza ki az Önnek fontos funkciókat.

Kérdése van?

  • A nevük alapján úgy tűnhet, hogy ezek a szemüvegek azoknak a személyeknek lettek létrehozva, akik egész nap a digitális kijelzőket bámulják. De igazából egy olyan lencsetípusra utal, amelyet azoknak a személyeknek hoztak létre, akiknek gondot okoz a távoli dolgokról a közeli dolgokra való átváltás, és akik digitális szemfáradtságtól szenvednek. Ez a jelenség kimondottan gyakori a harmincéves és annál idősebb személyek esetében. Amennyiben Ön ennél fiatalabb, és nem szenved szemfáradtságtól, akkor a ZEISS Monofocal SmartLife lencsék jobb választásnak bizonyulhatnak az online életmódjához. Az optometristája vagy optikusa meghatározhatja, hogy melyik lencsetípus felel meg a leginkább Önnek.

  • A digitális lencsék kétféle korrekciót biztosítanak. Bár a lencse nagyobb része a távollátáshoz szükséges dioptria szerint van kialakítva, azonban a lencse alján található egy kisebb „zóna” is, amely segít a szemeinek fókuszt váltani a távoli dolgokról a közeli dolgokra. Ez a lencse tökéletes választás, ha még nem áll készen a progresszív lencsékre, azonban szemfáradtsággal küzd és enyhe nehézséget okoz a közellátás.

  • Igen. A ZEISS SmartLife Digital lencsék nagyszerű választást jelentenek, ha minden távolságra és irányba pihentető és kényelmes látásélményt szeretne. A szemüvegviselők által elvégzett tesztek is megerősítik ezt: a viselők 73%-a tapasztalt kevesebb szemfáradtságot a nap végére.2

  • 1

    Internal Global Vision Study, Carl Zeiss Vision International GmbH, Németország, 2020–2021. (nem közzétett adatok, a felmérés adata)

  • 2

    A ZEISS SmartLife szemüveglencse-termékcsalád külső viselési próbája, n=169 résztvevő (SV=48, DIG=39, PAL=82). Aston Optometriai Főiskola, Aston Egyetem, UK, 2019. (nem közzétett adatok, a felmérés adata)

  • 3

    A ZEISS SmartLife Individual 3 szemüveglencse-termékcsalád Németországban és Kínában n=128 résztvevővel végzett piaci fogyasztói elfogadottsági tesztje, Carl Zeiss Vision International GmbH. (nem közzétett adatok, a felmérés adata)