ZEISS OPTIME ügyféltapasztalatok
ZEISS szolgáltatások

Hogy Ön a betegellátásra összpontosíthasson

ZEISS OPTIME

Ismerje meg, hogyan segítettek az OPTIME szolgáltatási csomagok a klinikáknak és rendelőknek abban, hogy arra összpontosíthassanak, ami igazán számít: kiváló betegellátást nyújtani.

A ZEISS szolgáltatásait nagyfokú ügyfél-elégedettség övezi

Az ügyfelek világszerte megbíznak a ZEISS OPTIME® szolgáltatáscsomagjaiban. Több évtizedes tapasztalatunkkal, amellyel az Ön klinikájának vagy rendelőjének igényeit szolgáljuk, lehetővé tesszük, hogy Ön a betegellátásra összpontosíthasson a megbízható, ténylegesen munkával töltött idő, az optimalizált rendszerteljesítmény és az alkalmazott csúcstechnológiák révén. A magas ügyfél-elégedettségi értékelés1 a különleges szolgáltatások nyújtása és az ügyfeleinknek biztosított támogatás iránti elkötelezettségünket jelképezi.

Egészségügyi szakemberek, informatikai vezetők és klinikaigazgatók a világ minden tájáról megosztják történeteiket a mindennapi kihívásokról. Nézze meg, mennyire megbízható a rendszerkarbantartás és -javítás, mennyire átláthatók folyamatok, és a digitális támogatás hogyan segíti elő a klinikák és rendelők zökkenőmentes működését a ZEISS OPTIME szolgáltatáscsomagokkal. A ZEISS ügyfeleiről készült, a világ különböző tájairól származó alábbi videók ezeket a pillanatokat és élményeket örökítik meg.

Kiváló szolgáltatás

szerte a világon

Kiváló szolgáltatás szerte a világon
Dr. Om Parkash Szemészeti Intézet A ZEISS szervizcsapata egy „karnyújtásnyira” van
Dr. Kortüm MVZ GmbH orvosi rendelője Miért létfontosságú a ZEISS OPTIME a rendelők növekedésében?
OFTALVIST klinika Összekapcsolva a jobb betegellátás érdekében
ENVUE Eye & Laser Center Hogyan támogatja egy „fantasztikus szolgáltató partner” a hatékony betegforgalmat
Eagle Eye Centre Partnerség a betegek jólléte érdekében
Clinica del Noroeste Egy klinika titkos fegyvere: ZEISS OPTIME
VER Hospital de Olhos Alapos betekintések kihasználása az agilis szolgáltatások érdekében
SHANGHAI HEPING SZEMÉSZETI KLINIKA Létfontosságú szolgáltatás a nagy volumenű szemészeti ellátáshoz
Dr. Bruce A. Rivers, igazgató és sebész, Envue Eye & Laser Center, USA

Hogyan támogatja egy „fantasztikus szolgáltató partner” a hatékony betegforgalmat

Az egyesült államokbeli Envue Eye & Laser Centerben Dr. Bruce A. Rivers és csapata 2021 óta szavaz bizalmat a ZEISS OPTIME szolgáltatáscsomagoknak a gördülékeny betegforgalom biztosítása érdekében. A ZEISS szervizcsapata a rendszeres karbantartástól a zökkenőmentes rendszerfrissítéseken át az áramkimaradások idején nyújtott gyors támogatásig létfontosságú szerepet játszik a központ hatékony működésében és a kiemelkedő betegellátásban.

Lic. Franciso Javier Valdez, vezérigazgató, Clínica del Noroeste, Mexikó

Egy klinika titkos fegyvere: ZEISS OPTIME

A Clínica del Noroeste Mexikóban a ZEISS-rendszerekkel tűnik ki, amelynek segítségével rövidebb műtéteket és a régió legfejlettebb technológiáját kínálja. A csapat a ZEISS OPTIME szolgáltatáscsomagot választotta a megelőző és helyreállító karbantartáshoz, valamint a személyzet képzéséhez annak érdekében, hogy a berendezés költséghatékony legyen és jól működő maradjon. Fedezze fel, hogyan biztosítja partnerségünk a legkorszerűbb megoldásokat és a betegek magas színvonalú kiszolgálását.

Dr. Márcia Toledo, orvosigazgató, VER Hospital de Olhos, Brazília

Alapos betekintések kihasználása az agilis szolgáltatások érdekében

A VER Hospital de Olhos in Brazil hét helyszínen biztosítja a látás minőségét és az életminőséget a betegek számára. A csapat bízik a ZEISS OPTIME szolgáltatáscsomagban az igényeiknek megfelelő agilis támogatás érdekében. A ZEISS-rendszerekbe való alapos betekintést kihasználva a szervizcsapat hozzáfér a rendszerekhez, és képes diagnosztizálni azokat, valamint a képzett mérnökök segítségével képes megoldani bármilyen problémát. Nézze meg, hogyan biztosítja ez az erős partnerség a megbízható ellátást.

Dr. Pedro Tañá Rivero, nemzeti orvosigazgató, OFTALVIST Clinic, Spanyolország

Összekapcsolva a jobb betegellátás érdekében

A valós idejű szolgáltatáshoz való kapcsolódás létfontosságú az OFTALVIST klinikák elkötelezett csapata számára, amely egy több mint 40 szemészeti rendelőből álló hálózat Spanyolországban, és amely évente 300 000 beteg kezelését végzi. Nézze meg, hogyan biztosítja a ZEISS OPTIME azonnali távoli támogatása, hogy a klinikák mindig készen álljanak a betegek ellátására, és a problémákat „bárminemű késlekedés nélkül” oldják meg, miközben a legújabb szabványoknak megfelelő biztonságos kapcsolatot biztosítanak.

Dr. Karsten Kortüm, MD PD, szemész szakorvos, Dr. Kortüm MVZ GmbH orvosi rendelője, Németország

Miért létfontosságú a ZEISS OPTIME a rendelők növekedésében?

A ludwigsburgi családi szemészeti rendelőjében Dr. Karsten Kortüm nagyra értékeli a betegekkel való közvetlen kommunikációt. A ZEISS OPTIME szolgáltatási csomagot választotta a zökkenőmentes, átlátható folyamatok biztosítására a negyedévente 7000 főt is meghaladó betegköre kiváló ellátása érdekében. Dr. Kortüm bízik a ZEISS szolgáltatásaiban a problémamentes működés és a jogi előírásoknak való megfelelés érdekében az orvosi rendszerek fenntartása során. A ZEISS OPTIME szerepe kiemelkedően fontos a rendelő növekedése, a kiváló teljesítmény fenntartása és a pontos rendszerek szempontjából.

Dr. Rohit Om Parkas, klinikaigazgató, szürkehályog- és refraktív sebész, Om Parkash Eye Institute, India

A ZEISS szervizcsapata egy „karnyújtásnyira” van

Az indiai, pandzsábi Dr. Om Parkash Szemészeti Intézetben az apa és fia által vezetett csapat a folyamatos rendszer-üzemidőre épít a nagy forgalmat lebonyolító szemészeti rendelőjük működtetéséhez. A ZEISS szervizcsapat által biztosított azonnali támogatás kulcsfontosságú ebben. Fedezze fel, hogy a ZEISS OPTIME szolgáltatási csomagja hogyan képezi szerves részét küldetésüknek, a kivételes betegellátás biztosításának.

Dr. Jacob Cheng, retinaszolgáltatások és a vitreoretinális sebészet igazgatója, Eagle Eye Centre, Szingapúr

Partnerség a betegek jólléte érdekében

Együttérző és személyre szabott szemészeti ellátás a legfőbb prioritás Dr. Jacob Cheng és csapata számára a szingapúri Eagle Eye Centre központban. A ZEISS azonnali támogatásával a központ elkerüli a műtétet késleltető és a biztonságot veszélyeztető állásidőt. Nézze meg a videót, és győződjön meg róla, hogy miért gondolják azt, hogy a ZEISS OPTIME szolgáltatás alapvető fontosságú a magas minőségű betegellátás biztosításához.

Prof. Guo Haike, Shanghai Heping Szemészeti Klinika dékánja, Kína

Létfontosságú szolgáltatás a nagy volumenű szemészeti ellátáshoz

A Shanghai Heping Szemészeti Klinikán a fejlett ZEISS-rendszerek a munka szerves részét képezik. Évente több mint 100 000 járóbeteg ellátásához a berendezések optimális teljesítményének fenntartása kulcsfontosságú. Guo Haike professzor és csapata pontosan ezért választották az OPTIME szolgáltatáscsomagot. A ZEISS szervizcsapatának gyors reagálása a javításokra és karbantartásokra elősegíti a zökkenőmentes folyamatokat, az üzembiztonságot és a megbízható eredményeket.

Vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy további információkat szerezzen a ZEISS OPTIME szolgáltatáscsomagokról

Űrlap betöltése folyamatban...

Ha további információkra kíváncsi a ZEISS adatkezelési folyamataival kapcsolatban, olvassa el az adatvédelmi tájékoztatónkat.

Lépjen velünk kapcsolatba

Értékesítési és termékekre vonatkozó érdeklődés

Űrlap betöltése folyamatban...

További termékinformációk kérése, vagy értékesítési igény bejelentése esetén.
Kérjük, hogy adja meg azt a terméket, amely érdekli Önt, és információs igényét ezzel kapcsolatban.

A kapcsolatfelvételi űrlapon megadott információkat arra használjuk, hogy a Carl Zeiss Meditec AG, a helyi Carl Zeiss Meditec értékesítő vállalataink e-mailben vagy telefonon választ adjanak Önnek. Ha további információkra kíváncsi a ZEISS adatkezelési folyamataival kapcsolatban, olvassa el az adatvédelmi tájékoztatónkat.

Szervizigény

Űrlap betöltése folyamatban...

Az Ön ZEISS termékére vonatkozó segítségnyújtás-igénylés vagy kérdés esetén.
Kérjük, hogy töltse ki ezt az űrlapot, és amint lehet, jelentkezünk Önnél.

A kapcsolatfelvételi űrlapon megadott információkat arra használjuk, hogy a Carl Zeiss Meditec AG, a helyi Carl Zeiss Meditec értékesítő vállalataink e-mailben vagy telefonon választ adjanak Önnek. Ha további információkra kíváncsi a ZEISS adatkezelési folyamataival kapcsolatban, olvassa el az adatvédelmi tájékoztatónkat.

Általános érdeklődés

Űrlap betöltése folyamatban...

Álláslehetőségekkel, sajtóval, vállalati információkkal kapcsolatos általános érdeklődés esetén.
Kérjük, hogy adja meg a kérése részleteit.

A kapcsolatfelvételi űrlapon megadott információkat arra használjuk, hogy a Carl Zeiss Meditec AG, a helyi Carl Zeiss Meditec értékesítő vállalataink e-mailben vagy telefonon választ adjanak Önnek. Ha további információkra kíváncsi a ZEISS adatkezelési folyamataival kapcsolatban, olvassa el az adatvédelmi tájékoztatónkat.


  • 1

    A CSAT annak mérésére szolgál, hogy a kínált termékek és szolgáltatások mennyire felelnek meg az ügyfél elvárásainak vagy mennyire haladják meg azt. Eredményként megkapjuk az elégedett ügyfelek összesített százalékos arányát.