ZEISS Digital Enablement training
ZEISS PARTNEROPTIKUSOKNAK

Tegye vállalkozását láthatóvá online.

Erősítse meg digitális marketinggel kapcsolatos tudását.

A digitális média befolyásolja a viselkedésünket, és az ön ügyfeleire is hatással van. Önnek, mint vállalkozónak a láthatóság egyre fontosabbá válik a digitális világban annak érdekében, hogy a potenciális ügyfelek megtalálják önt, valamint hogy kapcsolatban maradhasson a már meglévő vásárlóival. Ez valójában ugyanolyan fontos, mint az ügyfelei látása.

Segítünk önnek abban, hogy láthatóvá váljon online, és zavartalan vásárlói élményt biztosíthasson.

Képzéseinken megtanulhatja, hogyan készülhet fel a jövőre, valamint hogyan építhet és tarthat fenn kapcsolatokat a digitális világban ügyfeleivel.

A digitális csatornák fontosságát alátámasztó legfontosabb tények és számadatok

  • 7.9

    milliárd ember él ezen a bolygón1

  • 4.7

    milliárd a közösségimédia-felhasználók száma2

  • 63%

    az aktív internetfelhasználók aránya3

  • 90%

    a mobil eszközöket használó aktív internetfelhasználók aránya4

  • 81%

    az online keresést végző vásárlók aránya5

Ha nincs jelen az interneten, akkor nem látható

A vásárlókat nem csak a kirakatok vonzzák. A vásárlást gyakran azzal kezdik, hogy az interneten keresnek információkat – például a nyitvatartási időkről vagy az elérhető márkákról – mielőtt vásárolni mennének, különösen a nem mindennapos vásárlások esetében.

  • Minden eszköz, amire szüksége van ahhoz, hogy láthatóvá váljon a digitális világban.

    A ZEISS digitális marketing képzése a digitális ismeretekre összpontosít gyakorlatias módon. Kitérünk a legfontosabb eszközökre, amelyeket könnyen és hatékonyan beépíthet a munkafolyamataiba. A képzés kifejezetten úgy van felépítve, hogy illeszkedjen az ön munkarendjéhez. Célunk, hogy a digitalizációt a lehető legegyszerűbbé, ugyanakkor a lehető leghatékonyabbá tegyük az ön számára.

  • Közösségimédia-marketing

    Közösségimédia-marketing

    Közel 4 milliárd ember használja a közösségi médiát, például a Facebookot, az Instagramot vagy a WhatsAppot. Ezek hatékony eszközök arra, hogy akkor is kapcsolatba léphessen ügyfeleivel, amikor nem keresik aktívan az ön vállalkozását. Tanulja meg, hogyan kommunikáljon velük, hogyan érjen el és vonzzon újabb ügyfeleket.

  • Weboldal-optimalizálás

    Optimalizálja weboldalát úgy, hogy az ügyfelek könnyen megtalálják önt, amikor egy adott probléma megoldását, terméket vagy szolgáltatást keresnek a Google keresőben. Ismerje meg, hogyan javíthatja weboldalának kialakítását, hogyan nyújthat érdekfeszítő tartalmat, és hogyan kerülhet előkelő helyre a Google kereső találati listáján a keresőmotor-optimalizálás (SEO) segítségével.

  • A ZEISS márka saját eszközei

    Használja a ZEISS olyan eszközeit, mint például a Saját vizuális profilom, vagy az Optikuskereső, hogy könnyedén üzletébe irányítsa a vásárlókat. Tanulja meg, hogyan integrálhatja ezeket az eszközöket a weboldalába, hogy elérhetőek legyenek, amikor a vásárlók konkrét termékeket vagy szolgáltatásokat keresnek.

  • Keresőmarketing

    Tanulja meg, hogyan teheti üzletét a vásárlók számára könnyen megtalálhatóvá, amikor az interneten keresnek. Győződjön meg róla, hogy szerepel a helyi cégtárakban, például a Google Business Profile-ban, és lendítse fel vállalkozását a Google Ads használatával.

  • Az ön optikája

    Növelje üzlete forgalmát.

    A digitális marketingcsatornák hatékonyabb teljesítményének köszönhetően több látogatót üdvözölhet üzletében.

Digitális képzés, az ön igényeihez igazítva.

Képzéseink előnyei dióhéjban

  • Személyre szabott
    Az ön egyedi igényeire szabva.
  • Hatékony
    Azonosítjuk a releváns kommunikációs pontokat, és a releváns marketingeszközökre összpontosítunk.
  • Hatásos
    Vonzzon több vásárlót az üzletébe, és bővítse vállalkozását.
  • Lényegretörő
    Értse meg jobban ügyfeleit, és feleljen meg az igényeiknek.

Legyen ön kezdő a digitális világban, vagy a digitális marketing szakértője,

segítünk vállalkozása online jelenlétének fejlesztésében és a benne rejlő lehetőségek kiteljesítésében.

  • Kezdő a digitális világban

    Kezdő

    Ha ön a digitális világban még kezdő, azonosítjuk az ügyfelekkel való digitális kapcsolatfelvétel lehetőségeit, és megmutatjuk, hogyan válhat láthatóvá az interneten a legfontosabb digitális kommunikációs pontokon keresztül.

  • Haladó a digitális világban

    Haladó

    Ha ön már digitális szakértő, elemezzük az online jelenlétét, és megmutatjuk, hogyan lehet még hatékonyabb.

Az online jelenlét hiánya és az ezáltal okozott kihívások

Ha nem megtalálható az interneten, lehet, hogy elszalaszt egyes potenciális ügyfeleket. Napjainkban a vásárlók az interneten keresnek információkat. Kereshetnek optikusokat a környékükön, vagy tájékozódhatnak a nyitvatartási időkről, összehasonlíthatnak és kereshetnek információkat, termékeket, szolgáltatásokat és márkákat, mielőtt vásárolnának, illetve problémák megoldását is kereshetik az interneten. Képzelje magát ügyfelei helyébe, hogy jobban megértse ezt a viselkedésbeli változást:

ZEISS - your partner and digital expert

ZEISS – az ön partnere

és digitális szakértője

Azt szeretnénk, ha egy lépéssel versenytársai előtt járna. A ZEISS 1846-os alapítása óta ügyfeleinkkel együtt következetesen és hamar felismertük a tudomány és a társadalom trendjeit. A kíváncsiság, a szenvedély és a precizitás által inspirálva új perspektívákat alakítottunk ki, amelyek megváltoztatták szemléletünket és viselkedésünket. A kihívásokat a kezdetektől fogva lehetőségekké formáltuk, és ezt a képességünket a mai napig megőriztük.

Ez a digitalizáció esetében sincs másképp. Ez azt jelenti, hogy támogatjuk abban, hogy a lehető legtöbbet hozza ki az új digitális lehetőségekből. Globális technológiai vezetőként kínáljuk önnek szakértelmünket: a ZEISS digitális marketing képzés révén olyan megoldásokat kínálunk önnek, amelyek megfelelnek vállalkozásának és a helyi igényeknek.

Regisztráljon most

és legyen látható online

Űrlap betöltése folyamatban...

A kapcsolatfelvételi űrlapon megadott adatokat a ZEISS Vision Care arra használja fel, hogy e-mailben vagy telefonon válaszoljon az ön kérésére/kérdésére. Kattintson ide az adatvédelmi nyilatkozatunk elolvasásához