ZEISS SmartLife szemüveglencsék
ZEISS PARTNEROPTIKUSOKNAK

ZEISS SmartLife szemüveglencsék

Fedezze fel a különbséget!

A ZEISS legkiválóbb teljes körű lencsecsaládja. Innovatív, modern termék, amely kielégíti napjaink ügyfeleinek vizuális igényeit – életkoruktól függetlenül. Az ön szolgáltatásával és szakértelmével kombinálva SmartLife lencséink teljesen új látásélményt nyújtanak az ügyfeleknek.

  • Egész napos vizuális kényelmet nyújt az online és folyamatosan mozgásban lévő életmódhoz
  • Könnyed és pihentető látást tesz lehetővé minden távolságban és irányban
  • A lencsék kialakítása igazodik a viselőik életkorának előrehaladtával változó vizuális paraméterekhez
  • Egyfókuszú szemüveglencsék

    Háromdimenziós tárgy-tér modell alapján mind a távoli, mind a közeli távolságokra optimalizált egyfókuszú lencsék. Jobb optikai teljesítményt nyújtanak ügyfelei számára nagyobb, tiszta látómezővel.1

    • ZEISS SmartLife Monofocal
    • ZEISS SmartLife Monofocal Individual
  • Digital szemüveglencsék

    Simább átmenetet biztosítanak a lencse perifériás zónáiba kevésbbé érzékelhető elmosódással. Ez lehetővé teszi a centrális és perifériás látás természetes, dinamikus kölcsönhatásban való együttműködését, mely kevesebb érzékelhető szemfáradtsággal jár.2 A kialakítás a ZEISS SmartLife progresszív lencsékhez igazodik, hogy látása később könnyebben áttérhessen a progresszív lencsével való látásmódra.

    • ZEISS SmartLife Digital Lens
    • ZEISS SmartLife Digital Lens Individual
  • Progresszív szemüveglencsék

    Multifokális lencséink simább átmenetet biztosítanak a lencse perifériás zónáiba kevesebb  érzékelhető elmosódással. Ez lehetővé teszi a centrális és perifériás látás természetes, dinamikus kölcsönhatásban való együttműködését, ami pedig sima átmenetet eredményez közelről távolra váltáskor minden látómezőben.3

    • ZEISS SmartLife Progressive Pure
    • ZEISS SmartLife Progressive Plus
    • ZEISS SmartLife Progressive Superb
    • ZEISS SmartLife Progressive Individual

Miért fejlesztette ki a ZEISS a SmartLife termékcsaládot?

Hogy választ adjon változó életmódunkra.

  • >50%

    A világ lakosságának több mint fele  használ hordozható digitális eszközt.4

  • 57%

    A világ népességének ekkora hányada tud csatlakozni a világhálóhoz.5

  • +1 millió

    új internetfelhasználó naponta.5

  • 55+ év

    Az 55 év felettiek képviselik az okostelefonok leggyorsabban növekvő vásárlói piacát.6

  • 48%

    Az okosóra-szállítmányok éves növekedése 2019 első negyedévében.7

Online és folyamatosan mozgásban lévő életmódunk befolyásolja vizuális szokásainkat.

Ügyfelei gyors tempójú világban élnek, folyamatos kapcsolatban állnak az őket körülvevő emberekkel, információkkal és dolgokkal online és a való világban egyaránt. Tekintetük még akkor is digitális készülékekre tapad, amikor mozgásban vannak. Az élet azonban sokkal többről szól, mint a képernyőkről. A digitális eszközök és a fizikai környezet közötti állandó fókuszváltás kihívást jelenthet a szemünk számára, és kényelmetlen látásélményhez vagy szemfáradtsághoz vezethet. Emiatt akár a hétköznapi feladatok is nehezebbnek tűnhetnek – vagy ami még rosszabb, az élet apró részletei észrevétlenek maradhatnak előttünk. A jó, kényelmes látás elengedhetetlen ahhoz, hogy tudatosan és magabiztosan vágjunk bele az előttunk álló napba. Ügyfeleinek nemcsak tiszta centrális látásra van szüksége, hanem zökkenőmentes perifériás látásra is. Ez segít majd nekik abban, hogy a mindennapok folyamán könnyen váltsanak fókuszt a különböző távolságok és irányok között.

Vizuális igényeink az életkor előrehaladtával változnak.

Szemünk anatómiai és élettani változásai idővel különféle kihívások elé állítják látásunkat. Életkoruktól függetlenül ügyfeleinek meg kell küzdeniük a szemüket érő terheléssel, ami modern, digitális életmódjukkal jár. Emellett vizuális igényeik életkoruk előrehaladtával változnak. Ez két kulcsfontosságú tényezőnek tulajdonítható:

  • Az akkomodációs szélesség csökkenése.
  • A pupilla átmérőjének csökkenése.

A mai szemüvegviselők vizuális igényeit kielégítő legteljesebb, elsőrendű kínálat.

A  ZEISS új, és immár teljes SmartLife termékkínálata választ kínál ezekre a releváns ügyféltapasztalatokra és kiterjedt kutatási eredményekre. Akár egyfókuszú lencsékre, akár multifokális lencsékre, akár valami másra van szüksége ügyfeleinek, megoldásaink minden szemüvegviselőnek segítenek majd lépést tartani a korral.

  • Egyszerűen és könnyen értékesíthető.
  • Széles látóteret és egész napos vizuális kényelmet biztosít ügyfeleinek online és folyamatosan mozgásban lévő életmódjukhoz, életkoruktól vagy egyéni vizuális kihívásaiktól függetlenül.
  • Könnyed és pihentető látást biztosít minden távolságban és irányban, bizonyítottan kimagasló látásminőséggel.
  • A ZEISS SmartLife lencsék kialakítását viselőik életkorának előrehaladtával adaptáljuk változó vizuális igényeikhez.

Bizonyított ügyfél-elégedettség a ZEISS SmartLife lencsékkel.

  • 94%

    A ZEISS SmartLife Monofocal szemüveglencsék viselőinek ekkora hányada tapasztalt könnyed látást minden irányban.9

  • 81%

    A ZEISS SmartLife Digital Lens viselőinek 81%-a számolt be széles és kényelmes látómezőről a köztes tartományban és a közelben végzett feladatokkal.10

  • 80%

    A ZEISS SmartLife progresszív lencsék 5-ből 4 viselője sima átmenetet tapasztalt közelről távolra váltáskor minden látómezőben.11

A ZEISS SmartView technológia mögött álló innováció

valamennyi ZEISS SmartLife lencse alapvető részét képezi.

  • Smart Dynamic Optics (dinamikus látást biztosító optika)

    A korszerű 3D-s tárgy-tér modellek és a napjaink dinamikus vizuális szokásaihoz igazított egyedi dizájnjegyek együttes alkalmazása sima átmenetet eredményez minden látómezőben.

  • Age Intelligence

    Figyelembe veszi a vizuális igények alakulását az ügyfél valamennyi életszakaszában.

  • Clear and Thin Optics (Tiszta látómezők és vékony kialakítás)

    A ZEISS ígérete: precízió és esztétika az optikai teljesítmény és komfort egyensúlya mellett.

Lépjen velünk kapcsolatba!

Legyen a ZEISS partnere

Form is loading...

A kapcsolatfelvételi űrlapon megadott adatokat a   ZEISS Vision Care arra használja fel, hogy e-mailben vagy telefonon válaszoljon az Ön kérésére/kérdésére. Kattintson ide az adatvédelmi nyilatkozatunk elolvasásához.

Foglaljon időpontot!

Form is loading...

A kapcsolatfelvételi űrlapon megadott adatokat a   ZEISS Vision Care arra használja fel, hogy e-mailben vagy telefonon válaszoljon az Ön kérésére/kérdésére. Kattintson ide az adatvédelmi nyilatkozatunk elolvasásához.

Lépjen velünk kapcsolatba!

Form is loading...

Opcionális információk

A kapcsolatfelvételi űrlapon megadott adatokat a ZEISS Vision Care arra használja fel, hogy e-mailben vagy telefonon válaszoljon az Ön kérésére/kérdésére. Kattintson ide az adatvédelmi nyilatkozatunk elolvasásához.

  • 1

    88% tapasztalt pihentető látást minden távolságra. Forrás: A ZEISS SmartLife lencsekínálat külső viselési próbája, n=48 résztvevő („nagyon egyetértő”, „egyetértő” és „valamelyest egyetértő” résztvevők aránya százalékban). Aston Optometriai Főiskola, Aston Egyetem, UK, 2019.

  • 2

    63% tapasztalt kevesebb szemfáradtságot a nap végére korábbi lencséjéhez képest. Forrás: A ZEISS SmartLife lencsekínálat külső viselési próbája, n=52 résztvevő („nagyon egyetértő”, „egyetértő” és „valamelyest egyetértő” résztvevők aránya százalékban). Aston Optometriai Főiskola, Aston Egyetem, UK, 2019.

  • 3

    5-ből 4-en sima átmenetet tapasztaltak közelről távolra váltáskor minden látómezőben. Forrás: A fogyasztók 80%-a észrevétlen átmenetet tapasztalt minden látómezőnél („nagyon egyetértő”, „egyetértő” és „valamelyest egyetértő” résztvevők aránya százalékban). A ZEISS SmartLife lencsekínálat külső viselési próbája, n=82 résztvevő. Aston Optometriai Főiskola, Aston Egyetem, UK, 2019.

  • 4

    Bababekova Y., Rosenfield M., Hue J.E., Huang R. R. (2011). Font Size and Viewing Distance of Handheld Smart Phones. Optometry and Vision Science, 88:795–97.

  • 5

    Ioannidou F., Hermens F., Hodgson, T.L. (2017). Mind your step: the effects of mobile phone use on gaze behaviour in stair climbing. Journal of Technical and Behavioural Science, 2: 109–120.

  • 6

    Dynamic gaze study – Changes in gaze behavior through digital devices. ZEISS Vision Science Lab, Institute for Ophthalmic Research, Tübingeni Egyetem, 2019. Data on file.

  • 7

    Gustafsson E., Thomé S., Grimby-Ekman A., Hagberg M. (2017). Texting on mobile phones and musculoskeletal disorders in young adults: A five-year cohort study. Applied Ergonomics, 58:208–214.

  • 8

    Deloitte LLP. (2017). State of the smart – Consumer and business usage patterns. Global Mobile Consumer Survey 2017: UK Cut.

  • 9

    94% tapasztalt könnyed látást minden irányban. Forrás: A ZEISS SmartLife lencsekínálat külső viselési próbája, n=48 résztvevő („nagyon egyetértő”, „egyetértő” és „valamelyest egyetértő” résztvevők aránya százalékban). Aston Optometriai Főiskola, Aston Egyetem, UK, 2019.

  • 10

    81% a köztes tartományban és közelben végzett feladatoknál széles és kényelmes látómezőről számolt be. Forrás: A ZEISS SmartLife lencsekínálat külső viselési próbája, n=52 résztvevő („nagyon egyetértő”, „egyetértő” és „valamelyest egyetértő” résztvevők aránya százalékban). Aston Optometriai Főiskola, Aston Egyetem, UK, 2019.

  • 11

    A fogyasztók 80%-a észrevétlen átmenetet tapasztalt minden látómezőnél („nagyon egyetértő”, „egyetértő”és „valamelyest egyetértő” résztvevők aránya százalékban). A ZEISS SmartLife progresszív
    lencsék külső viselési próbája, n=82 résztvevő. Aston Optometriai Főiskola, Aston Egyetem, UK, 2019.