ZEISS PARTNEROPTIKUSOKNAK

ZEISS SmartLife PRO

Kombinálja szaktudását a ZEISS legkiválóbb technológiájával.

Fedezze fel a ZEISS SmartLife PRO-t, a leginkább testreszabható  
szemüveglencse-kínálatunkat, amely csak a ZEISS Vision Centerek és ZEISS Vision Expertek számára érhető el.    

  • Egész napos vizuális kényelem az online és folyamatosan mozgásban lévő életmódhoz
  • Kínáljon ügyfeleinek könnyed és pihentető látást minden távolságban és irányban
  • A lencsék kialakítása igazodik a viselőik életkorának előrehaladtával változó vizuális paraméterekhez
  • A ZEISS SmartView technológia

    A ZEISS SmartLife PRO a ZEISS SmartView technológián alapul, mely a modern élet körülményei közt is kiállta a próbát¹, így ön széles látómezőt kínálhat ügyfeleinek minden olyan élethelyzetre, amikor online, illetve mozgásban vannak.

  • ZEISS i.Profiler plus

    A ZEISS személyre szabott szemüveglencséinek kulcsa, amely lehetővé teszi az ügyfél szemparamétereinek ujjlenyomatszerű mérését és a pupilla pontos méretének meghatározását.  

  • Legyen ön az a szakértő, akiben az ügyfelek megbízhatnak

    Tegye egyedivé kínálatát, és tűnjön ki megbízható szakértőként versenytársai közül a ZEISS SmartLife PRO segítségével.

ZEISS SmartLife szemüveglencse-kínálat. A változó életmódunkra adott válasz.

A digitális közösség egyre növekszik, és az online jelenlét életkortól függetlenül egyre inkább előtérbe kerül.

  • >50%

    A világ lakosságának több mint fele használ hordozható digitális eszközt.2

  • 57%

    A világ népességének ekkora hányada tud csatlakozni a világhálóhoz.3

  • +1 millió

    új internetfelhasználó naponta.

  • 55+ év

    Az 55 év felettiek képviselik az okostelefonok leggyorsabban növekvő vásárlói piacát.4

  • 48%

    Az okosóra-szállítmányok éves növekedése 2019 első negyedévében.5

Ügyfelei szakértői tanácsadást szeretnének, méghozzá igényeikre szabottan.

Az ügyfelek  személyre szabott élményekre vágynak: elvárják, hogy a márkák a termékeket és szolgáltatásokat rájuk szabják.6  Olyan  optikussal vagy optometristával szeretnének konzultálni, akiben megbízhatnak; valódi szakértővel, aki a lehető legjobb látást kínálja nekik személyre szabott tanácsok és megoldások kíséretében.

  • 86%  azon ügyfelek aránya, akik szerint  az optikában dolgozók szakértelme és a jó tanácsadás az optika legfontosabb ismérvei.7
  • 85%  azon ügyfelek aránya, akik szerint kulcsfontosságú számukra a személyre szabott konzultáció.8

A vizuális igények egyediek.

A szaruhártya tulajdonságai közvetlenül befolyásolják az ügyfél számára ideális korrekciós értékeket és a retinán létrejövő kép minőségét. A pupilla méretének változásai pedig befolyásolják a retina megvilágítását és a mélységélességet, melyek egyaránt hatással vannak a látás- élességre és minőségre.

A pupilla úgy reagál a fényre, hogy méretét a különböző fényviszonyokhoz igazítja. Az életkor előrehaladtával a pupilla elveszíti tágulási képességét.  Érdekes módon az átlagos pupillaátmérő még egy korcsoporton belül is eltérő személyenként.

A szemüveglencséknek a mai vizuális igényeket kell kielégíteniük.

A legtöbb ügyfél  életmódja az elmúlt néhány évben drasztikusan megváltozott. Gyors tempójú világban élnek, állandóan kapcsolatban vannak egymással mind online, mind offline.  A jó, kényelmes látás elengedhetetlen ahhoz, hogy tudatosan és magabiztosan vágjanak bele az előttük álló napba. Az emberek tekintete még akkor is digitális készülékekre tapad, amikor mozgásban vannak. A digitális eszközök és a fizikai környezet közötti állandó fókuszváltás folyamatos munkát jelent ügyfelei szeme számára, és kényelmetlen látásélményhez vagy a szem elfáradásához vezethet. Emiatt akár a hétköznapi feladatok is nehezebbnek tűnhetnek – vagy ami még rosszabb, az élet apró részletei észrevétlenek maradhatnak előttünk. Fontos, hogy ne csak tiszta  centrális látást kínáljon ügyfeleknek, hanem zökkenőmentes perifériás látást is. Ez segít majd nekik abban, hogy könnyen váltsanak a különböző távolságok és irányok között.  Emellett vizuális igények az életkor előrehaladtával változnak. Ennek két kulcsfontosságú kiváltó tényzője: az akkomodáció amplitúdójának csökkenése és a pupilla átmérőjének csökkenése.
  
A ZEISS új, és immár teljes SmartLife termékkínálatának gyártása során alkalmazott  SmartView technológia  választ kínál ezekre a releváns fogyasztói tapasztalatokra és kiterjedt kutatási eredményekre.

Professzionális szemvizsgálat a ZEISS i.Profiler plus segítségével.

Ügyfelei egyéni igényeihez tökéletesen illeszkedő lencséket csak az információk pontos és teljes körű ismeretében biztosíthat. A ZEISS i.Profiler  plus személyre szabott szemprofilt készít minden ügyfél számára – messze túlmutatva a hagyományos refrakciós vizsgálatok kapacitásán.

A ZEISS i.Profiler  plus lehetővé teszi ügyfelei szemének mélyreható, pontos elemzését, így azonnal átfogó képet kaphat szemük egyedi adatairól.

  • Az ügyfél szemének gyors és rendkívül pontos hullámfront-analízisen alapuló mérése, mely egyedi vizuális optikai profilt eredményez.9
  • A ZEISS i.Profiler  plus segítségével meghatározható az egyes személyek egyedi pupillamérete.
Kulcsfontosságú előnyök
  • 60 másodperc  elegendő mindkét szem automatikus felméréséhez.10
  • V 1.0-s  látásélesség az ügyfelek 94%-ánál.11
  • 50%  időmegtakarítás a szubjektív refrakciós vizsgálat során.12

A ZEISS i.Profiler plus lehetővé teszi az ön számára, hogy kiaknázza a leginkább testreszabható szemüveglencse-kínálatunk lehetőségeit.

Támogatja önt abban, hogy megtalálja és elmagyarázza az egyes ügyfeleknek a számukra elérhető legjobb megoldást, mivel részletes előzetes információkat biztosít a pontos szubjektív refrakció elvégzéséhez:  

  • Aktuális vizuális optikai profil, beleértve a magasabb rendű aberrációkat és a szaruhártya adatait is.
  • Nagy pontosságú objektív refrakció.
  • ZEISS i.Scription analízis.

Az egyedi vizuális optikai profil ezen felül figyelembe veszi az egyes ügyfelek egyedi pupillaméretét is.

A ZEISS Individual Luminance Design technológia precízebb kialakítású szemüveglencséket eredményez.13

A ZEISS Individual Luminance Design technológia a ZEISS i.Profiler  plus  mérési adatai és az ügyfél születési dátuma alapján figyelembe veszi az egyedi pupillaméretet nappali fényviszonyok esetén:

AZEISS i.Profiler  plus  mérése:
A ZEISS i.Profiler  plus  mérése során a szem átlagos fényterhelése 100 cd/m².14

Az adatok transzormálása a napközbeni fényviszonyokhoz:
Az átlagos nappali fénysűrűség ~ 60 cd/m².14  Ezért a két szem átlagos pupillaátmérőjét a mérési fényviszonyokról a nappali fényviszonyokhoz transzformáljuk.

Realisztikus összehasonlítás  az életkor alapján:
ZEISS biztosítja, hogy a kapott egyedi pupillaméret az ügyfél életkorának megfelelően ± 1 mm-es tűréshatáron belül maradjon.15

A ZEISS SmartLife PRO szemüveglencse-kínálat.

Akár egyfókuszú lencsékre, akár többfókuszú lencsékre, akár valami másra van szüksége ügyfeleinek, leginkább testreszabható szemüveglencse-kínálatunk segít nekik lépést tartani a korral.

  • Egyfókuszú szemüveglencsék

    • Monofocal  Individual
    • Monofocal
  • Digital szemüveglencsék

    • Digital Lens Individual
    • Digital Lens
  • Progresszív szemüveglencsék

    • Progressive Individual
    • Progressive Superb
    • Progressive Plus

Lépjen velünk kapcsolatba!

Legyen a ZEISS partnere

Form is loading...

A kapcsolatfelvételi űrlapon megadott adatokat a   ZEISS Vision Care arra használja fel, hogy e-mailben vagy telefonon válaszoljon az Ön kérésére/kérdésére. Kattintson ide az adatvédelmi nyilatkozatunk elolvasásához.

Foglaljon időpontot!

Form is loading...

A kapcsolatfelvételi űrlapon megadott adatokat a   ZEISS Vision Care arra használja fel, hogy e-mailben vagy telefonon válaszoljon az Ön kérésére/kérdésére. Kattintson ide az adatvédelmi nyilatkozatunk elolvasásához.

Lépjen velünk kapcsolatba!

Form is loading...

Opcionális információk

A kapcsolatfelvételi űrlapon megadott adatokat a ZEISS Vision Care arra használja fel, hogy e-mailben vagy telefonon válaszoljon az Ön kérésére/kérdésére. Kattintson ide az adatvédelmi nyilatkozatunk elolvasásához.

  • 1

    Hivatkozás: ZEISS_SmartLife_White_Paper_EN_20_200_0400I, ZEISS Vision Care, INT, 2019

  • 2

    Bababekova Y., Rosenfield M., Hue J.E., Huang R. R. (2011). Font Size and Viewing Distance of Handheld Smart Phones. Optometry and Vision Science, 88:795–97.

  • 3

    Ioannidou F., Hermens F., Hodgson, T.L. (2017). Mind your step: the effects of mobile phone use on gaze behaviour in stair climbing. Journal of Technical and Behavioural Science, 2: 109-120.

  • 4

    Dynamic gaze study – Changes in gaze behavior through digital devices. ZEISS Vision Science Lab, Institute for Ophthalmic Research, Tübingeni Egyetem, 2019. Data on file.

  • 5

    Gustafsson E., Thomé S., Grimby-Ekman A., Hagberg M. (2017). Texting on mobile phones and musculoskeletal disorders in young adults: A five-year cohort study. Applied Ergonomics, 58:208–214.

  • 6

    Euromonitor International. (2020). Top 10 Global Consumer Trends 2020.

  • 7

    IMW-Köln. (2015). Consumer Segmentation & Digital Communication Behaviour. n=11 845, D, BR, CN, US, IT.

  • 8

    IMW-Köln. (2015). Consumer Segmentation & Digital Communication Behaviour. n= 2778 (extract health managers), D, BR, CN, US, IT.

  • 9

    Applying a specifically developed speckle-free verification method (Data on file. 2019-11-15_DCS_INO_4000424.01_iProfiler_SN303782.pdf), A ZEISS i.Profiler plus autorefrakciós és hullámfront-aberrációs méréseit úgy kalibrálták, hogy +/-0,1 D pontosságúak legyenek, ami meghaladja az autorefraktorokra vonatkozó ISO-szabványt, amely csak 0,25-ös maximális skálaintervallumot ír elő (ISO-szabvány a refraktométerek esetében, DIN EN ISO 10342:2010).

  • 10

    5 alanyon végzett mérés a teljes mérési időtartam stopperórás időzítésével. Report: 004857_iPP_Claims Substantiation Report_V01

  • 11

    Kevin Reeder, OD, Earl Sandler, OD, Joel Cook, OD, and Lynette Potgieter, B. Optom (RSA) – The Carmel Mountain Study (Orange County, Kalifornia), kettős vak vizsgálat a ZEISS i.Scription lencsék és a hasonló ZEISS freeform tesztlencsék közötti preferencia vizsgálatára (N=37), 2016.

  • 12

    Arne Ohlendorf, Alexander Leube, Siegfried Wahl, „Comparison of spherocylindrical corrections obtained by wavefront aberrometry and subjective methods”, Institute for Ophthalmic Research, Tübingeni Eberhard Karls Egyetem, 2016. március.

  • 13

    Forrás: Watson, A. B. & Yellott, J.I. (2012). A unified formula for light-adapted pupil size. Journal of Vision ,12(10):12, 1-16. A ZEISS Vision Care üzletág Technológia & innováció csoportjának elméleti elemzései, Németország 2020.

  • 14

    A ZEISS Vision Care üzletág Technológia & innováció csoportjának elemzései, Németország 2020.

  • 15

    Forrás: Watson, A. B. & Yellott, J.I. (2012). A unified formula for light-adapted pupil size. Journal of Vision ,12(10):12, 1-16. A ZEISS Vision Care üzletág Technológia & innováció csoportjának elméleti elemzései, Németország 2020.